www.silvarium.cz
Less_timber
Navigace: Úvodní arrow monitoring tisku arrow Zprávy z oboru lesnictví arrow Jsem pro, hory dostanou lepší ochranu přírody (MF Dnes)
e-monitoring tisku
Zprávy z oboru lesnictví
Zprávy z oboru myslivosti
TOP 100 komentovaných článků
Rozšířené vyhledávání
Forest Meri
progles
Lesy Pelhřimov
Hledej pomocí Google
Google

Silvajagd - rekord
Poslední komentované články
1. Otevřený dopis SDP politikům (Tisková zp
[4 komentáře]
2. Liběšičtí myslivci se již třetím rokem v
[6 komentářů]
3. Ivan Fuksa pro HN: Chceme víc peněz z Le
[8 komentářů]
4. Lesy bych rozdal lidem (Ekonom)
[29 komentářů]
5. Zmizí část kleče, ohrožuje jiné rostliny
[20 komentářů]
6. Ředitel národního parku Krejčí je zloděj
[4 komentáře]
7. Divoká prasata se přemnožila (Svitavský
[235 komentářů]
8. ŠUMAVA: Setkání se stráží národního park
[81 komentářů]
9. Lesní inženýr zemřel při kácení stromu (
[10 komentářů]
10. Lesy ČR - rekordní hospodaření (Tisková
[22 komentářů]
11. Ministerstvo životního průmyslu? (ceska-
[7 komentářů]
12. HNUTÍ DUHA: Šumavu chtějí potopit podnik
[16 komentářů]
13. Schwarzenberg se soudí s myslivci o hran
[10 komentářů]
14. LESS zvýšil v prvním pololetí 2010 mezir
[12 komentářů]
15. Bloudí Chotěbuzí puma? (Havířovský deník
[30 komentářů]
Zajímavosti
Odkazy
Ankety (výsledky)
Kontakty
Mapa webu
Rozšířené vyhledávání
Návštěvnost
Ceník inzerce
e-obchod
Vstup do e-obchodu
Ochrana dat
Jak nakupovat
Obchodní podmínky
e-diskuse
Vstup do e-diskuse
Pravidla diskuse
Nápověda
Nejnovější příspěvky
Seminář NLP II
e-kalendář
e-kalendář akcí
e-inzerce
Vstup do e-inzerce
e-časopisy
Lesnická práce
Svět myslivosti
Časopisy
Naše tipy
Zelené příběhy II. (L. Bohačík)
Zelené příběhy II. (L. Bohačík)
260 Kč
Přidat do košíku

Poznáváme dravce a sovy (W. Thiede)
Poznáváme dravce a sovy (W. Thiede)
249 Kč
Přidat do košíku

Kdo je online
Právě zde jsou
Hosté : 1186
Výměna ikonek
Hunting-shop FOTOGALERIE
Hunting-shop FOTOGALERIE
Ekolist
Ekolist
Biom
Biom
EnviWeb
EnviWeb
Jatagan
Jatagan
Thůje na živý plot
Thůje na živý plot
Moje zbraň
Moje zbraň
Třeboňsko Web
Třeboňsko Web
Myslivost
Myslivost
Poľovnícka informačná databáza
Poľovnícka informačná databáza
Foto Pavel Prašivka
Foto Pavel Prašivka
SDDH
Sdružení dopravců dřevní hmoty
Turpil
Turpil
Obora Žouželka
Ptačí web
Ptačí web
Hunting Shop Bazar
Hunting Shop Bazar
Myslivecké sdružení Rýmařov
Myslivecké sdružení Rýmařov
Tiplov
Tiplov
Prohunting, s.r.o.
Prohunting, s.r.o.
Vše, co jste chtěli vědět o parohaté zvěři
Hunting Experience
Dřevo Novák
Dřevo Novák
www.polovacka.com
www.polovacka.com
Firma Hujíček
Firma Hujíček
e-myslivost.cz
e-myslivost.cz
http://www.less.cz/
Less, a.s.
http://www.imyslivost.cz
iMyslivost.cz
Jsem pro, hory dostanou lepší ochranu přírody (MF Dnes) PDF  | Tisk |  Poslat
Hodnocení čtenářů: / 0
SlabéVynikající 
Pátek, 05. březen 2010
< Předch.   Další >
Ondřej Bačík

Národní park Jeseníky je především příležitost pro lepší péči o unikátní přírodu Jeseníků, a zároveň příležitost pro rozvoj regionu. Zajistí například výrazně lepší praktickou ochranu přírody. Umožní například: 1. Aktivně realizovat přírodě blízké lesní hospodaření, jehož cílem není tvorba finančního zisku, ale lesy přírodě blízké.

2. Přibude pracovníků do terénu, zejména profesionálních strážců přírody, kteří budou aktivně dohlížet na dodržování pravidel ochrany území v praxi, a zároveň dělat osvětu mezi lidmi v terénu. V Krkonoších je tým 25 profesionálních strážců přírody, v CHKO Jeseníky je pouze 1 člověk na půl úvazku.

3. Řešit zarůstání unikátní jesenické tundry nepůvodní borovicí klečí, která vytlačuje a ohrožuje původní a vzácné jesenické druhy rostlin a živočichů. 4. Čerpat finanční prostředky z mnoha národních i mezinárodních zdrojů. Příkladem je NP Krkonoše, kde realizují řadu projektů v hodnotě několika set miliónů korun. Projekty jsou zaměřeny na praktickou ochranu přírody, ale i na aktivní práci s veřejností a na šetrný turismus. Národní parky tak podporují ekonomiku regionu i tvorbu pracovních míst. Například po zřízení NP České Švýcarsko se jednalo přibližně o 200 pracovních míst (bez zahrnutí zaměstnanců Správy NP České Švýcarsko, která přímo zaměstnává dalších 52 lidí). 5. Podporu rozvoje regionu. Národní park bude mezinárodní prestižní značkou pro Jeseníky, na národní i mezinárodní úrovni oblast zviditelní. Zároveň zajistí aktivní práci s veřejností i s turisty, osvětu a vzdělávání z hlediska ochrany přírody prostřednictvím týmu profesionálních pracovníků, programů a sítě center a muzeí přírody.

Přidat komentář
Jméno:
Název
BBCode:Vložte odkaz Vložte e-mail Tučně Kurzíva Podtrhnout Cituj Kód Začátek seznamu Položky seznamu Konec seznamu
Komentář:

Napište číslo třináct

Označit nové komentáře za posledních 24 hodin (1 den)

Označit nové komentáře za posledních 48 hodin (2 dny)

Označit nové komentáře za posledních 72 hodin (3 dny)

komentářů
Datum: 08. 03. 2010 18:59:24
Autor: Datel
Název: NP Jeseníky
Pane Bačík, mohl by jste mi prosím ještě vysvětlit,jak se bude v NP Jeseníky AKTIVNĚ REALIZOVAT PŘÍRODĚ BLÍZKÉ LESNÍ HOSPODÁŘSTVÍ? NP má zahrnovat hlavně přirozené bezlesí hlavního hřebene od Ztracených kamenů po Šerák a horské smrčiny, které dnes jsou zařazeny do lesů OCHRANNÝCH bez hospodářského, t.j. lesnického využití 
V druhé zóně uvažovaného NP se snaží LČR hospodařit přírodě blízkým způsobem již dnes.Nebo to hospodaření má vypadat jako na Šumavě?


Datum: 08. 03. 2010 19:57:23
Autor: Žluna
Název: RE: NP Jeseníky
To hospodaření má vypadat jako v KRNAPu, protože Krkonoše stojí přírodními podmínkami Jeseníkům blíže než Šumava, v extrémních smrčinách při hranici lesa kůrovec nehrozí, tedy pokud nenastanou nějaké enormě teplé roky. Je to podobné jako v KRNAPu, kde v těchto porostech je také uplatňován bezzásahový režim.




Datum: 08. 03. 2010 21:56:14
Autor: Nasranej
Název: RE: RE: NP Jeseníky
To, že má hospodaření vypadat jako v KRNAPu je pouze vaše zbožné přání. O jakých extrémních smrčinách na hranici lesa to píšeš? A že tam kůrovec nehrozí? Zajeď se podívat na Šumavu, konkrétně např. na Ždánidla, Poledník, Plesnou apod., které jsou ve výškách 1100- 1300 m.n.m. a sám uvidíš, jak dovede kůrovec řádit i takto vysoko. 
Jak zde již bylo psáno: cítíte ve vzduchu lehce získané prachy a teplá místečka, tak budete oblbovat veřejnost, jak to jen jde. Naštěstí jsou tu rozumně uvažující lidé, kteří mají tu možnost tento hloupý  
nápad zatrhnout...




Datum: 08. 03. 2010 22:51:45
Autor: Žluna
Název: RE: RE: RE: NP Jeseníky
Vaše nevzdělnost je všeobecně známa. Nejdříve, pane Nasranej mi řekněte, kde jsou na Šumavě extrémní smrčiny při hranici lesa. Pak můžeme dál diskutovat.




Datum: 09. 03. 2010 19:25:42
Autor: Nasranej
Název: RE: RE: RE: RE: NP Jeseníky
Slovíčkařit, to by vám šlo. Jenže lidi nejsou blbí a vidí, jak jste schopni přírodu pod vaším vedením zprasit. Klidně se rozčiluj, to je tak jediné, co teď můžeš dělat, když vám to na kraji zamítli! 
Nikdy jsem si nehrál na vzdělaného, jen se dívám kolem sebe a to je to, co ty a tví povedení kámoši neznáte. Vidíte jen bezpracný zisk a lehce získané prachy, cynici.




Datum: 09. 03. 2010 18:17:40
Autor: Datel
Název: RE: RE: RE: RE: NP Jeseníky
V horských smrčinách kůrovec neřádí? Rozsáhlé kůrovcové ohnisko na Ostrým vrchu a v údolí Bílé Opavy vzniklo pouze omylem.Proto tam loni byly některé kůrovcem napadené stromy odkorňovány na stojato (1 strom 1500,-kč), a když už se to nestíhalo, tak se i kácelo s odkorňováním a dříví zůstalo v porostu.




Datum: 09. 03. 2010 18:29:52
Autor: Žluna
Název: RE: RE: RE: RE: RE: NP Jeseníky
Já jsem hovořil o extrémních smrčinách při horní hranici lesa. Pokud víte o co jde. Zřejmě ne. Pane Nasranej Datle




Datum: 09. 03. 2010 18:57:01
Autor: Datel
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NP Jeseníky
Samozřejmě že to vím, ale vy asi neznáte Jeseníky.Jinak by jste věděl, že např. údolí Bílé Opavy leží pod Pradědem a v horní části pod Barborkou v n.m.v. asi 1300.V dolní části u Karlové Studánky samozdřejmě níže.Jinak je tu s vámi sranda, pozdravujte Káču Biomasu.




Datum: 09. 03. 2010 19:22:16
Autor: Strakapoud
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NP Jeseníky
Káče došla mrkev. Takže abych to upřesnil, mám na mysli smrčiny zhruba nad 1300 m v Jeseníkách, nad 1250 m v Krkonoších a nad 1400 m na Šumavě. S menšími odchylkami.




Datum: 09. 03. 2010 20:01:09
Autor: Schwan
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NP Jeseníky
Horní hranice lesa je v Jeseníkách v 1300 až 1350m. Nikdo se asi nebude přít o skutečnosti, že tam ten kurovec až tak aktualní není , protože nad 1300m těch smrčin už moc není .O 100 m níž je už ale situace uplně jiná.




Datum: 09. 03. 2010 19:40:13
Autor:
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NP Jeseníky
Krásně jsi se zesměšnil, frajere. Na co si tu hraješ, když ostatní odsuzuješ za neznalost? Nad 1400 m.n.m. na Šumavě, píšeš? Plechý, nejvyšší hora Š. na našem území, má 1378 m! Nejprve si zjisti fakta, než napíšeš nesmysly.




Datum: 09. 03. 2010 19:53:50
Autor: Strakapoud
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NP Jeseníky
A co Roklan a Javor, pane Ich, ty nejsou na Šumavě? Že to je na německé straně, to nevadí, příroda nezná hranice, které si někdo nakreslil.




Datum: 09. 03. 2010 20:02:44
Autor:
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NP Jeseníky
Přesně tuto odpověď jsem čekal! Vpodstatě mne téměř vůbec nezajímá kůrovcový stav na německé straně. Naše diskuze se týká NAŠÍ Šumavy a našich hor! A proto uvádím Plechý! Pochopil?




Datum: 09. 03. 2010 20:07:46
Autor: Strakapoud
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NP Jeseníky
Tím chtěl jsem říct, že na Šumavě ekvivalent extrémních smrčin při hranici lesa (které jsou hojné v Jeseníkách a Krkonoších) v podstatě chybí. Snad až na Velký Javor. Proto (nejen) jsem napsal, že Jeseníky jsou přírodními podmínkami blíže Krkonoším než Šumavě




Datum: 09. 03. 2010 19:29:20
Autor: Nasranej
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NP Jeseníky
Hlavně si upřesni, zda jsi Žluna či Strakapoud...Kabátníku!




Datum: 09. 03. 2010 19:56:08
Autor: Datlík tříprstý
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NP Jeseníky
A není to jedno pane Nasranej. Jsem teď tříprstý a nepracuji na pile, to už ale je nad vaše chápání.




Datum: 09. 03. 2010 20:10:49
Autor: Nasranej
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NP Jeseníky
Jéžíši, ty jsi vtipný!!!! Až se za břicho popadám! 
Bačíku, Bačíku (nebo Halfare?), pochop už, že tvá snaha o park je naprosto zbytečná.




Datum: 09. 03. 2010 20:15:03
Autor: Datlík tříprstý
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NP Jeseníky
Nejsem ani jeden z nich a vůbec nemám s NP Jeseníky nic společného. Ani Národní Park nijak moc neprosazuji, jelikož k tomu regionu nemám nějaký vztah. Ale je to úplně jedno.




Datum: 09. 03. 2010 20:22:59
Autor: Nasranej
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NP Jeseníky
Nečekáš snad, že ti uvěřím, že ne? (Očekávám odpověď, že to už záleží jen na mně).




Datum: 09. 03. 2010 20:28:07
Autor: Muž tisíce a jednoho nicků
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NP Jeseníky
Nedělejte, že nevíte kdo jsem.




Datum: 09. 03. 2010 21:31:47
Autor: Nasranej
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NP Jeseníky
Přiznám se, že mne to opravdu nenapadlo, spíš by mne to trklo v souvislosti s nickem s nějakou korejskou příponou, tentokrát jsi mne dostal. V tom případě diskuze s tebou nabírá trochu jiný směr.  
I když jsem o pár let starší, klidně mi tykej, nejsem žádná fajnovka.




Datum: 09. 03. 2010 21:55:13
Autor: Datel Ce-tung
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NP Jeseníky
Přípona asi čínská, ale to nevadí. Já si z toho tady dělám spíš jen legraci. Jeseníky kromě odlišností co jsem řekl výše, mají ještě další, a to, že krize smrčin tady nastala dříve než na Šumavě a později než v Krkonoších. Nikde jse neříkal, že zde kůrovec nehrozí, to hrozí, ale ne v těch nejvyšších polohách (tedy pokud se neoteplí). Je zde na rozdíl od Šumavy ta nárazníková zóna nahoře. 
Boj ohledně zasahování nazasahování ve smrčinách nevidím jako významnou, spíš mě štvou ty obstrukce kolem likvidace kleče, která je tam invazním druhem. Na rozdíl od nějaké netýkavky nebo bolševníku daleko snadněji zlikvidovatelným. Kdyby se její expanze nebrzdila, tak dopadnou Jeseníky nějak takto:  
takto 
Jeseníky měly štěstí, že tam ani z východu ani ze západu nedomigrovala, jinak by hlavní hřeben vypadal asi tak nějak jako na té fotce. Takže je nutné tento fenomén chránit, jinak by šel alpínský stupeň v Jeseníkách kam? No přece do pr.... Podle Schmitzera z Černých Baronů.




Datum: 09. 03. 2010 22:30:55
Autor: Nasranej
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NP Jeseníky
Přiznám se Petře, že pokud bych si měl vybrat mezi klečí anebo holým, kamenitým a částečně zatravněným kopcem, zvolím raději tu kleč. Bez ohledu na to, zda je či není původní(viz foto P3200320 nebo P3200322).Prostě vypadá mnohem lépe a je i vidět, že docela dost zabraňuje erozi. A vůbec mne nepřesvědčí názory ochranářů, že údajně v těchto místech žíjí vzácné druhy ptáků a hmyzu- teď mám na mysli Jeseníky.




Datum: 09. 03. 2010 22:51:06
Autor: PetrF
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NP Jeseníky
A proč všichni chtějí bránit erozi, lavinám atd. Přírodu Jeseníků, hlavně těch kotlin, právě spolutvářely laviny a jsou pro ni klíčovým fenoménem. Ta kleč tam je cca 100-200 let a před tím tam nikdy nebyla a uškodilo to snad Jeseníkům, jsou snad zerodované, sesuté! Ono to je vše o tom, že výsadba kleče je dílem lesáků a ti nikdy nepřipustí, že udělali volovinu. Proč chrání něco před jevem, který tady byl odnepaměti. Proti takovým "ochráncům" národní park určitě ano.  
Já jsem vloni zmapoval podrobně půlku Krkonoš a vím, jak se tam kleč kde chová.  
Jinak že kleč brání sesuvům, třeba zemním lavinám, také ne vždy,mnohdy k nim spíš přispívá. Už jsem tady prezentoval tyto fotky: tady. Je dobré si povšimnout, že ujel právě ostrov kleče. Vůbec v Krkonoších byly největší sesuvy v kleči nebo ve smrčině, nikoliv v bezlesí.




Datum: 10. 03. 2010 14:25:47
Autor: Jiří Štich
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NP Jeseníky
A proč bránit povodním? Ty tu přece také byly odjakživa a spoluvytvářely naši krajinu.




Datum: 10. 03. 2010 14:31:24
Autor: PetrF
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NP Jeseníky
Ve volné krajině ano, nechat vodu rozlít tam, kde neškodí. Zásatavba v povodňových oblastech je dílem lidí, kteří si mysleli, že poručí dešti a větru. A začala až na výjimky v 19. století, doporučuji se podívat do map vojenského mapování. 
Jistě nemůžeme dnes zbourat všechny domy v zátopové oblasti, jde o to, nepovolovat tam nové. Navíc nějakých 200 ha kleče v Jeseníkách má protipovodňovou ochranu v rámci povodí Moravy tak malou, že nestojí za to se o tom vůbec bavit.




Datum: 10. 03. 2010 07:30:23
Autor: Schwan
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NP Jeseníky
Ono pokud by se šlo do důsledků, tak přírodu vytvářejí i jiné fenomény, jenom je to tak trochu běh na dlouhé tratě. Na to zapomínáme. Co je to pro přírodu pár desítek nebo stovek let. Samozřejmě pro člověka je čas limitující. Ta Šumava , když se nechá přirozenému vývoji tak bude za takových 150 let zase zelená. Mě se spíš líbí jak se najednou vše musí chránit. Přežilo to do dnešní doby a najednou je vše extrémě ohroženo. Mám spíš strach aby to přežilo tu zvýšenou ochranu.




Datum: 09. 03. 2010 23:10:38
Autor: Nasranej
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NP Jeseníky
Člověk odnepaměti měnil krajinu a tak tomu bylo a je i v tomto případě. Zda je to prospěšné či nikoliv je velice relativní a subjektivní. Každý si bude bránit to své. 
Fotky jsem již viděl, ale i tak jsi mne nepřesvědčil o tom, že by kleč neměla zabránit erozi. Vždyť velmi podstatnou úlohu v sesunutí kleče hraje právě podloží, které se v daném místě nachází. Na fotkách je suť, o pár metrů dál jistě tvrdá skála...




Datum: 09. 03. 2010 20:51:15
Autor: Viktorie
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NP Jeseníky
Mužem tisíce a jednoho nicku nemůže být nikdo jiný než náš PetrF :))




Datum: 09. 03. 2010 21:47:43
Autor: Nasranej
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NP Jeseníky
Ahoj, Viktorie. Díky za připomenutí. Pomýlilo mne to, jak reagoval na úplně první příspěvek od Datla. Byl jsem přesvědčený, že mu odpovídá právě Bačík. Dík.




Datum: 09. 03. 2010 21:57:44
Autor: Viktorie
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NP Jeseníky
Ahoj , nemáš zač , ale taky se můžu plést :) 
No a jak jinak ,píšu ,zkouším telepatii a Ty nic ,jakto , že občas nekoukneš na mejl ?!




Datum: 08. 03. 2010 14:48:57
Autor: šohaj
Název: Bačík
A vo vo votom to je.


Datum: 08. 03. 2010 11:49:38
Autor: Hřib
Název: Jesníky
Zase jde hlavně o židle,kanceláře,služební auta,počítače,zaměstnávání spřízněných osob,přerozdělování peněz jako ostatně pořád dokola v tomto zkorumpovaném státě.Pražští herci a herečky ať se raději starají o to čemu rozumí,my jim také neradíme s tím co mají hrát v ND.


Datum: 07. 03. 2010 16:35:16
Autor: Datel
Název: Jeseníky
Uvedeným argumentům moc nerozumím. NP údajně zajistí VÝRAZNĚ LEPŠÍ PRAKTICKOU OCHRANU PŘÍRODY.Pane Bačíku, o čem nás chcete přesvědčovat, vždyť už dnes velká část území navrhovaného NP ( odhadem asi 70%) je chráněna formou NPR, což je nejvyšší stupěň ochrany přírody - NPR Praděd, Šerák - Keprník,Skřítek. Nejde vám primárně o peníze daňových poplatníků a nová místa na správě NP?


Datum: 07. 03. 2010 19:49:53
Autor: Nasranej
Název: RE: Jeseníky
Jde!




Datum: 07. 03. 2010 22:41:43
Autor: Viktorie
Název: RE: RE: Jeseníky
A to hodně :))))




Datum: 05. 03. 2010 21:58:41
Autor: Mikeš
Název: Opravdu..?
Pan Bačík je jen vymývač mozků. Návštěva besedy o NP v Šumperku mi to jen potvrdila. Na konkrétní dotazy naprosto nedokázal odpovědět a stále si mlel svoji obecnou naučenou omáčku o nepřesných nebo mylných informacích. Tím, že ve škole udělá dogmatickou přednášku a děcka následně dostanou příkaz od učitele, že mají podepsat petiční arch, to jsou jeho hlasy pro NP?A to nemluvím o podpisech některých "umělců" z Prahy, kterým je nějaký NP Jeseníky naprosto fuk a že to tady sežere kůrovec taky. Nezbývá než věřit, že konečně někdy zvítězí zdravý rozum. Údajná pracovní místa jsou také blábol, kdo na besedě byl, může potvrdit.


Datum: 05. 03. 2010 12:06:04
Autor: Pes
Název: To jsou výhody
Pane Balčík, vidím jen nataženou ruku na peníze daňových poplatníků. S takovouto filosofií by bylo asi nejlepší vyhlásit národní parky všude!


Běží díky PowerAkocomment 3.0
< Předch.   Další >
Interforst
Přihlášení

Uživatelské jméno

Heslo

Zapamatovat
Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!
Lesnický slovník
Poslední komentáře
 reakce
Pane Inženýre, naprosto s Vámi souhlasím!!!
Komentoval: pavel
Komentář k článku:
Otevřený dopis SDP pol...
[31. 07. 2010 13:14:52]
 RE: RE: RE: RE: RE: Že...
Já se narozdíl od tebe nemusím bát chodit mezi lid...
Komentoval: Jiří
Komentář k článku:
Liběšičtí myslivci se ...
[31. 07. 2010 13:11:44]
 RE: RE: RE: RE: Že by ...
Opět prosím správce stránek, aby uveřejnil IP adre...
Komentoval: Posluchač
Komentář k článku:
Liběšičtí myslivci se ...
[31. 07. 2010 13:01:02]
 RE: RE: RE: Že by se z...
Takže žádné rozvěcování v hlavičce a příchod zdrav...
Komentoval: Jiří
Komentář k článku:
Liběšičtí myslivci se ...
[31. 07. 2010 12:51:54]
 RE: RE: Že by se začal...
Jsi sprostý lidový myslivec.Tak jako většina, kter...
Komentoval: Posluchač
Komentář k článku:
Liběšičtí myslivci se ...
[31. 07. 2010 12:31:54]
 RE: Že by se začala vr...
Tak takhle jsi mne ještě nepobavil. Koukám Bohumír...
Komentoval: Jiří
Komentář k článku:
Liběšičtí myslivci se ...
[31. 07. 2010 09:20:19]
 lepčí už to nebude
Komunisti nás vedli do prdele, ale ti součastní vl...
Komentoval: pepa
Komentář k článku:
Ivan Fuksa pro HN: Chc...
[31. 07. 2010 08:59:20]
 RE: RE: palermo
oto máš pravdu, nutně by potřeboval od soudných li...
Komentoval: kája
Komentář k článku:
Ivan Fuksa pro HN: Chc...
[31. 07. 2010 08:31:27]
 RE: RE: Malý podnikate...
Stačilo by , aby měl hajný 600 hektarů a kolem vše...
Komentoval: revírník
Komentář k článku:
Lesy bych rozdal lidem...
[31. 07. 2010 08:17:08]
 RE: palermo
Kájo, protože mu to nikdo neřekl, jak on to má chu...
Komentoval: Ota Buršík
Komentář k článku:
Ivan Fuksa pro HN: Chc...
[31. 07. 2010 07:01:46]
 RE: RE: RE: RE: Prof.K...
Jak rozebírá p.rada moje myšlenky ukazuje věta na ...
Komentoval: Ota Buršík
Komentář k článku:
Zmizí část kleče, ohro...
[31. 07. 2010 06:36:50]
 RE: Stojí to všechno z...
Už je s nima stejně konec---není možné,aby jim stá...
Komentoval: Majerčák
Komentář k článku:
Ředitel národního park...
[31. 07. 2010 05:23:24]
Novinky v diskusi
1. Re:Muž napadl psy a posléze i reportéry od ria
2. Muž napadl psy a posléze i reportéry od ria
3. vyhláška dotaz od sano
4. Re:výdělky v lesnictví od Tatanka
5. Re:výdělky v lesnictví od Martin_H
6. Re:výdělky v lesnictví od Dr Voštěp
7. Re:Jizda se psy na kole po lesnich cestach od Mexican
8. granule pro psy od tOMAS


poslední za 4h - 24h
Nejčtenější články za poslední týden
RSS kanál

Čtěte příspěvky přímo doma na svém PC

RSS 2.0 Feed
Obchod dřívím
Statistiky
Členů: 3160
Články: 13013
Komentáře: 48171
Ankety: 23
Zboží v e-obchodu: 418
Odkazy: 19

Stránka byla vytvořena za 1.87527 vteřin.
© Copyright Lesnická práce s.r.o. - Publikování nebo šíření obsahu Silvarium.cz je bez písemného souhlasu Lesnické práce, s.r.o., zakázáno.

Stránky využívají redakční systém Mambo/Joomla 4.5.2.3/1.0.7. Připojení serveru zajišťuje firma IGNUM.

Denní zpravodajství pro e-monitoring tisku zajišťuje společnost Newton media, a.s.
Běží díky: Apache Mysql Apple PHP W3C CSS (X)HTML