www.silvarium.cz
Less_timber
Navigace: Úvodní arrow monitoring tisku arrow Zprávy z oboru myslivost arrow Pytláci kladou železa, chytit se mohou psi i lidé (denik.cz)
e-monitoring tisku
Zprávy z oboru lesnictví
Zprávy z oboru myslivosti
TOP 100 komentovaných článků
Rozšířené vyhledávání
Forest Meri
progles
Lesy Pelhřimov
Hledej pomocí Google
Google

Silvajagd - rekord
Poslední komentované články
1. Otevřený dopis SDP politikům (Tisková zp
[4 komentáře]
2. Liběšičtí myslivci se již třetím rokem v
[6 komentářů]
3. Ivan Fuksa pro HN: Chceme víc peněz z Le
[8 komentářů]
4. Lesy bych rozdal lidem (Ekonom)
[29 komentářů]
5. Zmizí část kleče, ohrožuje jiné rostliny
[20 komentářů]
6. Ředitel národního parku Krejčí je zloděj
[4 komentáře]
7. Divoká prasata se přemnožila (Svitavský
[235 komentářů]
8. ŠUMAVA: Setkání se stráží národního park
[81 komentářů]
9. Lesní inženýr zemřel při kácení stromu (
[10 komentářů]
10. Lesy ČR - rekordní hospodaření (Tisková
[22 komentářů]
11. Ministerstvo životního průmyslu? (ceska-
[7 komentářů]
12. HNUTÍ DUHA: Šumavu chtějí potopit podnik
[16 komentářů]
13. Schwarzenberg se soudí s myslivci o hran
[10 komentářů]
14. LESS zvýšil v prvním pololetí 2010 mezir
[12 komentářů]
15. Bloudí Chotěbuzí puma? (Havířovský deník
[30 komentářů]
Zajímavosti
Odkazy
Ankety (výsledky)
Kontakty
Mapa webu
Rozšířené vyhledávání
Návštěvnost
Ceník inzerce
e-obchod
Vstup do e-obchodu
Ochrana dat
Jak nakupovat
Obchodní podmínky
e-diskuse
Vstup do e-diskuse
Pravidla diskuse
Nápověda
Nejnovější příspěvky
Seminář NLP II
e-kalendář
e-kalendář akcí
e-inzerce
Vstup do e-inzerce
e-časopisy
Lesnická práce
Svět myslivosti
Časopisy
Naše tipy
Myslivecká zařízení v honitbách svépomocí (G. Wandel)
Myslivecká zařízení v honitbách svépomocí (G. Wandel)
379 Kč
Přidat do košíku

DVD Encyklopedie zvěře ČR 1. díl: Ptáci (Z. Kouřil)
DVD Encyklopedie zvěře ČR 1. díl: Ptáci (Z. Kouřil)
400 Kč
Přidat do košíku

Kdo je online
Právě zde jsou
Hosté : 1171
Výměna ikonek
Hunting-shop FOTOGALERIE
Hunting-shop FOTOGALERIE
Ekolist
Ekolist
Biom
Biom
EnviWeb
EnviWeb
Jatagan
Jatagan
Thůje na živý plot
Thůje na živý plot
Moje zbraň
Moje zbraň
Třeboňsko Web
Třeboňsko Web
Myslivost
Myslivost
Poľovnícka informačná databáza
Poľovnícka informačná databáza
Foto Pavel Prašivka
Foto Pavel Prašivka
SDDH
Sdružení dopravců dřevní hmoty
Turpil
Turpil
Obora Žouželka
Ptačí web
Ptačí web
Hunting Shop Bazar
Hunting Shop Bazar
Myslivecké sdružení Rýmařov
Myslivecké sdružení Rýmařov
Tiplov
Tiplov
Prohunting, s.r.o.
Prohunting, s.r.o.
Vše, co jste chtěli vědět o parohaté zvěři
Hunting Experience
Dřevo Novák
Dřevo Novák
www.polovacka.com
www.polovacka.com
Firma Hujíček
Firma Hujíček
e-myslivost.cz
e-myslivost.cz
http://www.less.cz/
Less, a.s.
http://www.imyslivost.cz
iMyslivost.cz
Pytláci kladou železa, chytit se mohou psi i lidé (denik.cz) PDF  | Tisk |  Poslat
Hodnocení čtenářů: / 0
SlabéVynikající 
Středa, 10. březen 2010
< Předch.   Další >

Pěknou sbírku pastí v posledních týdnech shromáždili havířovští myslivci. Všechna železa našli v lesích v okolí města

 

Pasti nastražili pytláci, kteří se snaží ulovit zvěř buď pro svou potřebu nebo na prodej. Jen díky velkému štěstí a bdělosti myslivců, kteří pravidelně procházejí své rajony, nedošlo dosud k neštěstí. "Čas od času najdeme nastraženou past. Někdy to jsou amatérsky nalíčená oka, pod kterými je nasypáno zrní, jindy však bytelná železa. Do těch se může chytit nejen zvěř, ale jsou nebezpečná pro lidi i jejich psy, které v lesích venčí. Pasti jsou často velmi dobře maskované a člověk ani pes si jich vůbec nemusí všimnout," řekl myslivec Jan Adamek.

Železa různých tvarů a provedení je možné koupit v některých železářstvích. Oficiálně se prodávají jako pasti na potkany. Zruční pytláci si mohou vyrobit past sami. Některé exempláře, které havířovští myslivci našli, dokáží spolehlivě lapit nejen drobnější zvěř, ale i statné kusy. "Neříkám, že jsou určené na medvědy, ale natáhnout ty největší dá dospělému člověku hodně práce. Při scvaknutí mohou člověka zmrzačit a sám ze z nich rozhodně nedostane," vysvětlil Adamek s tím, že lidem, kteří navštěvují havířovské lesy doporučuje pohyb po stezkách a vyšlapaných chodnících.

Zájem o upytlačení zvěře je trvalý. "Lidé používají různé postupy a metody. Právě v těchto dnech tady v okolí naší bažantí voliéry pozoruji pohyb mladíků, který se snaží upytlačit mladé bažanty. Obcházejí okolo se vzduchovkou. Bažanta by s ní patrně trefili, ale moc užitku by z něj neměli. Je na něm víc peří než masa a příprava také není jednoduchá. Možná to však berou jako zábavu nebo sport," dodává nimro

 

Přidat komentář
Jméno:
Název
BBCode:Vložte odkaz Vložte e-mail Tučně Kurzíva Podtrhnout Cituj Kód Začátek seznamu Položky seznamu Konec seznamu
Komentář:

Napište číslo třicetsedm

Označit nové komentáře za posledních 24 hodin (1 den)

Označit nové komentáře za posledních 48 hodin (2 dny)

Označit nové komentáře za posledních 72 hodin (3 dny)

komentářů
Datum: 11. 03. 2010 07:29:59
Autor: JAn
Název: pytláci?
Mě by zajímalo,kde bere autor článku tu jistotu,že se jedná o akt pytláků? Co když ta železa klade nějaký "antipejskař"? 
Mě osobně přijde,že kolem pytláků a pytláctví určitá skupina obyvatel vytváří uměle humbuk. Asi kvůli novému zákonu...


Datum: 11. 03. 2010 13:32:57
Autor: Schwan
Název: RE: pytláci?
Řekl bych ,že každý lov který neprobíhá podle zákona je pytláctví. A je jedno jestli je dotyčný myslivec s povolenkou nebo nějaký zneuznalí vlastníček pozemků.




Datum: 11. 03. 2010 13:54:22
Autor: Martin Myslín
Název: RE: RE: pytláci?
Musím souhlasit s tím, že na motivech těch co kladou pasti či otrávené návnady nijak nezáleží - nelegální lov je nelegální lov.  
Ale nevidím jako nutné a to zvláště s novým zákonem to tlačit přes pytláctví, obecné ohrožení by takovému jednání slušelo jistě mnohem více a navíc by odpadla polemika, protože dotyčný žádnou zvěř vlastně neulovil




Datum: 11. 03. 2010 17:20:47
Autor: JAn
Název: RE: RE: RE: pytláci?
Přesně toto jsem měl na mysli.




Datum: 10. 03. 2010 19:43:32
Autor: Martin Myslín
Název: Je to hnus
Krom toho že jde o naprosto odporný způsob získávání masa se odvážím domnívat, že jde o naplnění skutkové podstaty obecného ohrožení (3-8 let) - což platí i pro ty co za jiným účelem kladou otrávené návnady.  
Dle toho by se pak obé mělo razantně vyšetřovat.


Datum: 10. 03. 2010 20:01:54
Autor: Posluchač
Název: RE: Je to hnus
Když se za současného stavu socialistické myslivosti ukáže myslivec - nájemce odněkud z tramtárie v honitbě jednou za uherák, tak je jasné, že není celkem problém klást různé pasti, které jsou zejména vysoce nehumánní. 
 
Takže o pastích ani nájemce - lidový myslivec ani neví, vlastně ani nepozná případný úbytek zvěře.. 
 
Takže nejlépe změnit mysliveckou legislativu, vrátit zpět do hry vlastníka honebních pozemků, a ten si jistě bude více kontrolovat své pozemky, CHRÁNIT PŘED PYTLÁKY, když bude mít užitek ze svého výrobního prostředku, a nejlépe, kdyby sám byl myslivec, ostatně jak bylo obvyklé do doby vyházení myslivců poč. 50. let min. století..




Datum: 10. 03. 2010 21:50:40
Autor: Děda z lesa
Název: RE: RE: Je to hnus
Za současného stavu (mám na mysli průběh letošní zimy) jsou myslivci v revíru minimálně obden a ne zrovna s prázdnýma rukama. 
V letošní zasněžené zimě (a sníh je zase) všímavým myslivcům neunikne nic podstatného, zejména pytlačení pomocí pastí. 
Pokud se do hry opět vrátí vlastníci pozemků typu Posluchače, chytání do pastí by patrně pokračovalo bez možnosti jakékoliv kontroly tak, jako v prvorepublikové selské myslivosti.




Datum: 10. 03. 2010 22:01:41
Autor: Posluchač
Název: RE: RE: RE: Je to hnus
Jo na jaře, až zase vyjedou družstevní myslivci s širokozáběrovou technikou a postřiky, to zase bude vybité a vytrávené zvěře. 
 
A co potom až pošlou na sklizen vojtěšky družstevní myslivci vedle sebe 3 velkostroje.  
 
To potom mají krávy ve velkokapacitním kravíně zvěřiny, i čerstvě narozených srnčat ad libitum. 
 
Takže porovnávejte sklopce používané v první polovině 20. století po celé Evropě se současným českým specifikem hromadného vybíjení zvěře na scelených lánech, tedy stavu, kterému mocně napomohl zabrzděním pozemkových úprav a investičního upřednostnování nákupu širokozáběrové techniky nejvyšší lidový myslivec Palas z ČMMJ, jako úlitbu staronovým kolchozníkům..




Datum: 11. 03. 2010 07:32:06
Autor: Schwan
Název: RE: RE: RE: RE: Je to hnus
Joo z blbce se alespoň trochu realně uvažující člověk přes noc nestane. Jenom doufám ,že je vyjímka a podobných zjevů není mezi vlastníky pozemků víc. A ty proslovy ,kterými se tu snaží posluchač masírovat čtenáře je slaboduchá propaganda. Ať mi nikdo netvrdí že se ji posluchač neučil někde v komunistické nalévárně. Sloh a argumentace odpovídají totiž proslovům komunistických agitátorů z 50-tých let. Že by podobnost čistě náhodná?




Datum: 11. 03. 2010 06:48:19
Autor: Jiří
Název: RE: RE: RE: RE: Je to hnus
Hochu ty ani nevíš jaký je rozdíl mezi sklopcem a železy. Ty tu praxi a hlavně teorii potřebuješ jak prase drbání. Celou dobu je zde řeč o používání želez k chytání zvěře. A že to byl za 1. republiky masově rozšířený způsob je pravdou, takže zase jsi šlápnul vedle. Že tě baví si pořád svojí neznalostí dělat ostudu.




Datum: 11. 03. 2010 09:13:43
Autor: Posluchač
Název: RE: RE: RE: RE: RE: Je to hnus
Kdybys nebyl lidolovecký propagátor pytláctví, tak bys si všimnul, že jsem v příspěvcích celkem použil 3 výrazy - pasti, železa, sklopce. 
 
Omlouvám se, že jsem zde vynechal výraz železa.




Datum: 11. 03. 2010 09:43:03
Autor: Jiří
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je to hnus
Kdyby jsi po sobě přečetl co jsi napsal za hloupost, tak by jsi si všiml, že jsi mluvil o sklopcích ..... takže porovnávejte sklopce používané ......, tak co? Ještě to chceš překrucovat aby jsi zamaskoval svoji hloupost? Navíc nikde nevidím, že bych někde propagoval pytláctví. Ty to někde čteš? Ukaž to!




Datum: 11. 03. 2010 09:51:37
Autor: Posluchač
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je to hnus
O myslivosti ti zřejmě povídá nějaký náhodný lovec, koníčkář z MS, nebo komunistický myslivec - jinak bys věděl, jak mnoho myslivců z MS vystupuje, protože nesouhlasí se stádovým, zupáckým pojetím navzájem si nevěřícím bezprizorních lovcům z 50. let, které honitby zajímají pouze za účelem lovu srnčího či prasat do mrazáku, nebo na obchod.




Datum: 11. 03. 2010 10:23:34
Autor: Jiří
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je to hnus
Pořád nikde nevidím, že by jsi mi ukázal kde schvaluji pytláctví. Jen drobnost, v našem rodě se myslivost provozuje již minimálně 5. generaci, více do historie jsem se nepídil. Je sice fakt, že v 50. letech to bylo velice skromné a leckdy i problematické, ale to na věci nic nemění. O to víc dokáži posoudit, že za to, že jaksi neprovozuješ myslivost si můžeš sám svým přístupema a zupáctvím. Takže tvé zoufalé výkřiky, že o myslivosti nic nevím jsou opravdu jen výkřiky zoufalce do tmy.




Datum: 11. 03. 2010 09:03:49
Autor: Posluchač
Název: RE: RE: RE: RE: RE: Je to hnus
Nemohu za to, že jste někteří dosud neopustili lidoloveckou optiku náhledu na myslivost z 50. let po vyházení myslivců z honiteb. 
 
Jasně, lidoví myslivci hrají na zvýšení postihu za pytláctví. 
 
Ale co když budou moci vlastníci jako ochranu svého majetku před uživateli z MS jednoduššeji prohlásit své pozemky za nehonební, to přibude případů pytláctví:))) 
 
Posuzujte úroven myslivosti v kontextu doby. Pak vám milí lidolovci nezbude než přiznat, že jste myslivost zahrabali na nejnižší úroven za posledních150 let. 
 
A největšími pytláky , nehumánně se chovajícími jsou současní vnucení nájemníci - lidoví myslivci.




Datum: 11. 03. 2010 09:09:28
Autor: Jiří
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je to hnus
Zase krafeš. Já co by vlastník nemalého hospodářství také odsuzuji zmírnění klasifikace pytláctví. Takže nějako ty tvé závěry opět kulhají na obě nožky. A co, už jsi si dostudoval co je to sklopec? A že železa byla běžně používaná za 1.republiky? A pořád jsi zde ještě nenapsal svoji představu, která by byla v praxi použitelná, o réžijní myslivosti revírů PF.




Datum: 10. 03. 2010 20:33:35
Autor: Martin Myslín
Název: RE: RE: Je to hnus
Pokud umíte číst tak železa nalezli myslivci, takže se prostou logikou dá předpokládat že o nich ví - jediné co jsem napsal bylo, že od upozornění by se o to měla zajímat policie a šetřit to jako podezření na trestný čin obecného ohrožení (to samé v případě trávení dravců apod.) 
 
Až se budu chtít donekonečna hádat o ničem dám Vám vědět, zatím to nechám na Jiřím a Schwanovi




Datum: 10. 03. 2010 20:53:19
Autor: Schwan
Název: RE: RE: RE: Je to hnus
Nic lepšího než byt hodně sprostý mě momentálně už nenapadá , ale nechci to tu zasviňovat nějakými vulgaritami. Kdyby si alespoň pamatoval co už naplácal , a co presentovala paní Petrová , alespoň by neodporoval sám sobě. Jdu dělat něco užitečnějšího.




Datum: 11. 03. 2010 08:38:06
Autor: Martin Myslín
Název: RE: RE: RE: RE: Je to hnus
Ono je dobré, že mu někdo oponuje, já jen přiznávám, že nemám Vaši trpělivost




Datum: 11. 03. 2010 13:58:01
Autor: Harry
Název: RE: RE: RE: RE: RE: Je to hnus
To právě dobré není. Hlupáka, když nebudete všímat, tak přestane otravovat sám od sebe a potáhne jinam




Datum: 11. 03. 2010 14:58:22
Autor: Děda z lesa
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je to hnus
Jenže ani toto u něj neplatí. 
Právě když si ho nikdo nevšímá, urputně reaguje snad na všechny zveřejněné články na Silvariu s nadějí, že se snad někdo "chytí". 
V jeho případě snad neexistuje žádný dosažitelný způsob, jak čelit jeho dětinským nesmyslům. 
Je také zvláštní, že si jej neusměrní ani jeho vyšší šéfové (Petrová, Plzák) a nechají si líbit díky němu negativní pohled veřejnosti na předmětné sdružení či asociaci.




Datum: 11. 03. 2010 15:50:32
Autor: Martin Myslín
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je to hnus
Patrně by byli okamžitě vystaveni podezření, že se jedná o lidolovecké přisluhovače a komunistické pohrobky - odvážím se hádat, že se ho snaží ignorovat a co se týče jejich věci je pro ty co nesouhlasí posluchač přímo darem z nebes (škoda, že ho nevysílá TV)




Datum: 11. 03. 2010 15:58:36
Autor: Honza
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je to hnus
To je opravdu škoda, že ho nevysílají v televizi. Mr. Bean je již okoukaný.




Datum: 11. 03. 2010 15:06:09
Autor: Jiří
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je to hnus
Bůh ví, jestli ti jeho "šéfové" vůbec tuší jakou ostudu jim dělá. Členové to určitě netuší, zejména ti větší a velcí, protože by mu už dávno dali za uši za ty jeho výpady i na jejich adresu.




Datum: 11. 03. 2010 14:15:32
Autor: Martin Myslín
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je to hnus
Máš pravdu je to možný úhel pohledu a osobně se jej snažím dodržovat (ne vždy s úspěchem) - druhý je ten, že by tady všude a pod vším čněly Nekolovy příspěvky a to bez udání na pravou míru, což by pro čtenáře mohlo vypadat, že s ním buď všichni diskutující souhlasí anebo nemají čím oponovat




Datum: 11. 03. 2010 14:11:26
Autor: Schwan
Název: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je to hnus
Myslím že nemáš pravdu. Ten si vždy najde pro své žvásty a pomluvy prostor. Řekl bych ,že je mu uplně jedno na jakému článku si přihřeje tu svou polívčičku.




Datum: 10. 03. 2010 20:50:12
Autor: Posluchač
Název: RE: RE: RE: Je to hnus
Vážený pane... 
 
Jsou sdružení LIDOVÝCH MYSLIVCŮ, kde teprve nyní, po 60 letech po vyházení sedláků - myslivců z honiteb přišli na osvědčený způsob kontroly honiteb.. 
 
Každý sedlák - myslivec měl konkrétní část honitby na starosti (většinou kde VLASTNIL NEJVĚTŠÍ ČÁST SVÝCH LESNÍCH A ZEMĚDĚLSKÝCH POZEMKŮ), a ostatní sedláci - myslivci, či movití zájemci o lov tyto hranice ,,minihoniteb" respektovali. 
 
Dnes, když se vám část bezprizorních myslivců potuluje po honitbě sem tam, nic jim tam nepatří, navzájem si nevěří, sami srnčí či prasata bez plomby UPYTLAČÍ pro sebe, tak je samozřejmě v honitbách chaos, nezájem, ztížení o nějaké kontroly... 
 
Pak je i docela pravděpodobné, že železa líčí sami lidoví myslivci, tedy ti, co chtějí z cizích majetků vyrvat pro sebe co nejvíc.




Datum: 10. 03. 2010 20:06:51
Autor: Jiří
Název: RE: RE: Je to hnus
Až na jednu maličkost. Vlastníci, kteří mají zájem o práci pro myslivost už ve hře jsou. Že ty ne, je tvůj problém, holt k hotovému těžko kdy příjdeš. takže zase blábolíš, viď?




Datum: 10. 03. 2010 20:33:09
Autor: Posluchač
Název: RE: RE: RE: Je to hnus
Je vidět, že venkovská problematika je ti vzdálená. 
 
Mnoho slušných myslivců rezignovalo na členství v postkomunistických MS, označují je za sdružení masorádů, které ani myslivost nezajímá. 
 
To víš myslivost nemůžeš řídit z města a nebo s bezzemkem - lidovým myslivcem z JZD z bývalé střediskové obce. 
 
To už ti není trapné myslivcům vnucovat nějaká komunistická sdružení ??? 
 
Cožpak ani ty jsi nejsi schopen připustit, že tyto cizorodé prvky v honitbách - vnucená sdružení bezprizorních nájemníků -lidových lovců z MS nelze věčně udržet?




Datum: 11. 03. 2010 06:44:50
Autor: Jiří
Název: RE: RE: RE: RE: Je to hnus
Představ si,že na vesnici žiji už od narození a zdaleka nejsem v našem rodu první pokolení, nějaké ty hektárky také mám, takže mi nemusíš vysvětlovat nic o vesnici. I to, že se tam najde občas takový jedinec jako jsi ty, kterého mít za souseda není žádná výhra. A že tomu tak je, dosvědčuje mimo jiné i to, že jsi doposud nedokázal dát do kupy ani 10 % vlastníků ke svolání valné hromady. Tak si vymysli už nějakou jinou pohádku, proč nemůžeš dělat myslivost.




Datum: 10. 03. 2010 13:10:42
Autor: xy
Název: posluchač
Vážení, obávám se, že pokusy o diskuzi s p. Posluchačem nikam nepovedou. Pouze důsledné ignorování jakéhokoli příspěvku Bc. Nekoly(Bc není myšlen titul bakaláře, ale b.ce) ho dlouhým časem odradí od otravování normálních diskutérů.


Datum: 10. 03. 2010 11:05:12
Autor: Posluchač
Název: Po vyházení myslivců po r. 1948 vznikla MS komunistických lovců
Domnívám se, že v ČR je pytláctví legalizováno a hromadně provozováno k tomu účelu založenými tzv. MS - mysliveckými sdruženími, a to 60 let od února 1948 na základě komunistických zákonů o myslivosti, poslední z dílny ČMMJ a Palase. 
 
Bylo by dobré konečně něco s tím udělat, a hromadnému pytláctví v našich honitbách včetně režijních ve vlastnictrví státu učinit přítrž změnou legislativy.


Datum: 10. 03. 2010 11:31:59
Autor: Schwan
Název: RE: Po vyházení myslivců po r. 1948 vznikla MS komunistických lovců
Blahoslaveni chudí duchem. V případě posluchače to těžko může platit. Domnívám se že tady se nedá mluvit o ničem jiném než o těžké debilitě. Na nějakou seriozní debatu nemá vědomosti a tak skáče od článku ke článku a jedovatou slinou zabalenou do demagogických frází si ulevuje. To je vše co jde říci k podobným blábolům.




Datum: 10. 03. 2010 11:37:24
Autor: Posluchač
Název: RE: RE: Po vyházení myslivců po r. 1948 vznikla MS komunistických lovců
Za prvé - proč stát jako VLASTNÍK musí povinně pronajímat svůj majetek - státní (režijní) honitby?




Datum: 10. 03. 2010 12:13:16
Autor: Schwan
Název: RE: RE: RE: Po vyházení myslivců po r. 1948 vznikla MS komunistických lovců
Ještě dodatek . Režijní honitba je režijní proto protože si v ní vlastník vykonává myslivost ve vlastní režiji. Tedy ji nepronajímá.




Datum: 10. 03. 2010 12:29:23
Autor: Posluchač
Název: Po vyházení myslivců po r. 1948 vznikla MS komunistických lovců
PRONÁJEM VLASTNÍCH HONITEB PF (pozemkového fondu) ČR 
 
Ve smyslu zákona o myslivosti musí být honitba pronajata ve lhůtě 60 dnů ode dne nabytí právní moci rozhodnutí o uznání honitby. 
Pokud PF ČR (držitel honitby) ve lhůtě 60 dnů ode dne nabytí právní moci rozhodnutí o uznání honitby honitbu nepronajme, orgán státní správy myslivosti honební pozemky přičlení k jiné honitbě nebo k několika honitbám a rozhodnutí o uznání honitby se ruší. 
PF ČR pronajímá honitby na základě výběrového řízení (§ 32 odst. 4 zákona o myslivosti). 
 
Takže takhle jsem to myslel - že státu je jeho vlastní honitba (režijní) zakázaná užívat ve vlastní režii, a musí povinně pronajmout.




Datum: 10. 03. 2010 12:58:41
Autor: Schwan
Název: RE: Proč pořád vědomě lžeš
Posluchači. Proč pořád lžeš. Když tady cituješ zákony tak z nich laskavě nevypouštěj duležité skutečnosti ,které se ti nehodí do toho tvého krámku. Pokud držitel honitby nezačne..........................(celé to opisovat nebudu).......užívat honitbu sám nebo ji nepronajme....... PF nemá v popisu své práce užívat honitbu sám a proto ji pronajímá. Příště cituj celé a nelži tady.




Datum: 10. 03. 2010 14:02:20
Autor: Posluchač
Název: RE: RE: Proč pořád vědomě lžeš
2/6 Metodický pokyn k postupu PF ČR při aplikaci zákona č. 449/2001 Sb., o myslivosti, ve znění pozdějších předpisů, do praxe 
 
A - část 2/6 - str.3 (1.4.2008) 
B. DRUHY HONITEB A JEJICH ZÁNIK  
a) Honitby vlastní 
Honitba vlastní je honitba uznaná na souvislých honebních pozemcích ve správě PF ČR rozhodnutím orgánu státní správy myslivosti, a to na minimální výměře 500 ha (§ 17 zákona o myslivosti).  
 
PF ČR může požádat, aby k honebním pozemkům dosahujícím této minimální výměry byly přičleněny další souvislé honební pozemky jiných vlastníků. ... 
 
 
PF ČR bude vlastní honitby vždy jen pronajímat v souladu se zákonem o myslivosti, a to na základě provedeného výběrového řízení (§ 32 odst.4 zákona o myslivosti).  
nullvždy jen pronajímat




Datum: 10. 03. 2010 14:55:34
Autor: Schwan
Název: RE: RE: RE: Proč pořád vědomě lžeš
Takže v čem je problém? Osobně žádný nevidím.




Datum: 10. 03. 2010 14:11:26
Autor: Jiří
Název: RE: RE: RE: Proč pořád vědomě lžeš
A rozhodl o tom vlastník, nebo-li stát na základě práce volených zástupců, nebo-li poslanců. To jest lidí, které jsme si do svého čela zvolili. To, že s tím máš problém je věc druhá, ale v totmto případě nepodstatná, protže demokracie mluví o vůli většiny. A když už se ti zdá blbost, že PF tyto pozemky pronajímá, tak nám popiš jak reálně by se na těchto pozemcích měla myslivost provozovat? Zaměstnaci PF v jejcih volném čase? Kolik z nich má zájem o myslivost? Zaměstnat profesionální myslivce? Kde na to brát finanční prostředky? Tak jak by jsi to řešil ty? Prosím o reálný návrh, nikoliv o nějaký tvůj blábol nebo obehranou tezi.




Přejít na další komentáře z celkového počtu 56 komentářů.


< Předch.   Další >
Interforst
Přihlášení

Uživatelské jméno

Heslo

Zapamatovat
Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!
Lesnický slovník
Poslední komentáře
 reakce
Pane Inženýre, naprosto s Vámi souhlasím!!!
Komentoval: pavel
Komentář k článku:
Otevřený dopis SDP pol...
[31. 07. 2010 13:14:52]
 RE: RE: RE: RE: RE: Že...
Já se narozdíl od tebe nemusím bát chodit mezi lid...
Komentoval: Jiří
Komentář k článku:
Liběšičtí myslivci se ...
[31. 07. 2010 13:11:44]
 RE: RE: RE: RE: Že by ...
Opět prosím správce stránek, aby uveřejnil IP adre...
Komentoval: Posluchač
Komentář k článku:
Liběšičtí myslivci se ...
[31. 07. 2010 13:01:02]
 RE: RE: RE: Že by se z...
Takže žádné rozvěcování v hlavičce a příchod zdrav...
Komentoval: Jiří
Komentář k článku:
Liběšičtí myslivci se ...
[31. 07. 2010 12:51:54]
 RE: RE: Že by se začal...
Jsi sprostý lidový myslivec.Tak jako většina, kter...
Komentoval: Posluchač
Komentář k článku:
Liběšičtí myslivci se ...
[31. 07. 2010 12:31:54]
 RE: Že by se začala vr...
Tak takhle jsi mne ještě nepobavil. Koukám Bohumír...
Komentoval: Jiří
Komentář k článku:
Liběšičtí myslivci se ...
[31. 07. 2010 09:20:19]
 lepčí už to nebude
Komunisti nás vedli do prdele, ale ti součastní vl...
Komentoval: pepa
Komentář k článku:
Ivan Fuksa pro HN: Chc...
[31. 07. 2010 08:59:20]
 RE: RE: palermo
oto máš pravdu, nutně by potřeboval od soudných li...
Komentoval: kája
Komentář k článku:
Ivan Fuksa pro HN: Chc...
[31. 07. 2010 08:31:27]
 RE: RE: Malý podnikate...
Stačilo by , aby měl hajný 600 hektarů a kolem vše...
Komentoval: revírník
Komentář k článku:
Lesy bych rozdal lidem...
[31. 07. 2010 08:17:08]
 RE: palermo
Kájo, protože mu to nikdo neřekl, jak on to má chu...
Komentoval: Ota Buršík
Komentář k článku:
Ivan Fuksa pro HN: Chc...
[31. 07. 2010 07:01:46]
 RE: RE: RE: RE: Prof.K...
Jak rozebírá p.rada moje myšlenky ukazuje věta na ...
Komentoval: Ota Buršík
Komentář k článku:
Zmizí část kleče, ohro...
[31. 07. 2010 06:36:50]
 RE: Stojí to všechno z...
Už je s nima stejně konec---není možné,aby jim stá...
Komentoval: Majerčák
Komentář k článku:
Ředitel národního park...
[31. 07. 2010 05:23:24]
Novinky v diskusi
1. Re:Muž napadl psy a posléze i reportéry od ria
2. Muž napadl psy a posléze i reportéry od ria
3. vyhláška dotaz od sano
4. Re:výdělky v lesnictví od Tatanka
5. Re:výdělky v lesnictví od Martin_H
6. Re:výdělky v lesnictví od Dr Voštěp
7. Re:Jizda se psy na kole po lesnich cestach od Mexican
8. granule pro psy od tOMAS


poslední za 4h - 24h
Nejčtenější články za poslední týden
RSS kanál

Čtěte příspěvky přímo doma na svém PC

RSS 2.0 Feed
Obchod dřívím
Statistiky
Členů: 3160
Články: 13013
Komentáře: 48171
Ankety: 23
Zboží v e-obchodu: 418
Odkazy: 19

Stránka byla vytvořena za 1.42529 vteřin.
© Copyright Lesnická práce s.r.o. - Publikování nebo šíření obsahu Silvarium.cz je bez písemného souhlasu Lesnické práce, s.r.o., zakázáno.

Stránky využívají redakční systém Mambo/Joomla 4.5.2.3/1.0.7. Připojení serveru zajišťuje firma IGNUM.

Denní zpravodajství pro e-monitoring tisku zajišťuje společnost Newton media, a.s.
Běží díky: Apache Mysql Apple PHP W3C CSS (X)HTML