logo Silvarium tisk

Edukační kampaň Lesy jako z pohádky má za cíl zvýšit povědomí o certifikaci FSC na obalech výrobků. V Česku je zatím povědomí nízké, představuje jen 13 procent, na Slovensku dokonce jen 7 procent. Kreativní koncept kampaně připravila agentura Lowe.

Společnou edukační kampaň zahájily Forest Stewardship Council ČR (FSC) a společnost Tetra Pak vyrábějící nápojové kartony. Cílem kampaně je zvýšit povědomí o certifikaci FSC, vysvětlit co pojem znamená a podpořit spojení FSC a nápojové kartony Tetra Pak.

"Používání nápojových kartonů certifikovaných FSC je poměrně rozšířené v západní Evropě, na český trh je uvádíme spolu s našimi zákazníky, mlékárnami a výrobci džusů, v letošním roce. Bohužel povědomí o FSC certifikátu je velmi nízké, v Česku dělá jen 13 procent, na Slovensku 7 procent, stejně tak jeho znalost, tedy chápání jeho významu," říká marketingová ředitelka Tetra Paku Lenka Hálková.

Mediální kampaň je naplánována do konce října. V ČR začala outdoorovou kampaní ve vybraných městech a rámečky v pražském metru a dále on-line reklamou.

V polovině října odvysílají ČT a TV Nova sponzorské vzkazy a vzniká microsite www.pohadkovelesy.cz. Kreativní koncept připravila agentura Lowe, která kampaň i produkčně zajišťuje. Média nakoupila agentura Carat Aegis Media.

Diskuse na serveru Silvarium.cz zůstává přístupná pro všechny čtenáře. Pro vkládání příspěvků je nutná registrace pomocí e-mailu. Pravidla diskusí na Silvarium.cz (Kodex diskutujícího) a stručný návod jak se registrovat naleznete zde.

Poslední komentáře

Anketa

Do jaké míry by se Vás dotklo případné zrušení adaptační platby?

Naši partneři

Lesy ČR VLS UHUL ČLS LOS DYAS.EU PEFC LESmedium.SK Lesnicko-dřevařská komora ČR Arcibiskupské lesy a statky Olomouc s.r.o. Agrární komora ČR Projekt LARIXUTOR

Naše další weby

Sociální sítě